Kjøp og retur


Kjøpsbetingelser

Vi ønsker å informere deg om noen endringer som vil påvirke vår bedrift fra og med 1. mai 2023

Fra denne datoen vil vi ikke lenger godta oppkrav som betalingsmåte. Dette betyr at betalinger kan gjøres via Vipps, kort og Klarna. I tillegg vil vi også endre vår praksis for retur av varer. Vi vil ikke lenger tilby bytte ved retur, men du kan sende varen tilbake og få den kreditert. Returskjema følger med i din bestilling og skal fylles ut før den sendes sammen med din retur. Vi krediterer den mottatte varen, og du får da tilsendt en faktura på kr 65,- for returfrakt. Ønsker du ny farge eller størrelse kan du selv bestille dette på vår nettbutikk. 

 

Kjøpsbetingelser gjelder for alt salg i vår nettbutikk. Kjøpsbetingelsene, din bestilling og ordrebekreftelse, utgjør til sammen avtalen mellom deg som kunde og Spar Kjøp.

  • Alle produkter vi selger kan brukes i Norge.
  • Sender kun til Norge
  • * For kunder på Svalbard ta kontakt med kundeservice på tlf 55 52 70 00
  • Fri frakt ved kjøp over kr 999,-
  • Hvis en pakke ikke hentes av kunde vil kunden få tilsendt en faktura på kr 200,- til dekning av våre kostnader.
  • Åpent kjøp i 14 dager
  • Spar Kjøp AS kan ikke inngå avtaler med mindreårige uten foresattes godkjenning. Bindende kjøpsavtaler kan kun inngås med personer over 15 år, kredittkjøp kan kun gjennomføres med personer over 18 år.

Priser og bestilling

Alle priser er inkludert merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før endelig bestilling og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som frakt, mva m.m. Ved ordre på over 999,- betaler du ingen ting i frakt, hvis du ønsker varen levert til din nærmeste post i butikk eller postkontor. Fraktprisen er kr 60,00 per ordre ved henting av pakke på postkontoret på ordrer under kr 999,-. Vi tilbyr også levering på døren, dette koster kr 119,-
Vi sender alle våre pakker med Posten.

Når en bestilling er gjennomført sender vi automatisk en ordrebekreftelse til den mail adressen du oppgav ved bestilling. Dersom du ikke finner denne i din innboks, så vær obs på at noen ganger kan ordrebekreftelsen havne i din søppelpost. Se nøye over ordrebekreftelsen, dersom noe ikke stemmer send oss mail til kundeservice@sparkjop.no.

Betaling

Vi tilbyr deg flere ulike trygge betalingsmåter slik at du selv kan velge det som passer deg best. Velg mellom å betale med Vipps, Visa og Mastercard via Klarna, Klarna Faktura eller Klarna konto. Deretter kan du glede deg til din bestilling blir levert.

 

Klarna Faktura

Med Klarna Faktura kan du enkelt bestille og vente med å betale til du har fått varene.

Med Klarna Faktura kan du:

  • Få varene før du betaler Handle nå - betal om 14 dager
    Du trenger aldri å gi ut bankkortopplysninger
    Velger du å betale med Klarna Faktura eller Klarna Konto foretas det en kredittsjekk på ditt personnummer. Det blir også gjort en kontroll på at personnummer og folkeregistrert adresse stemmer overens med adressen du har oppgitt i nettbutikken. Dette gjøres for å ivareta sikkerheten og autentiseringen av din bestilling. Ønsker du å få bestillingen levert til en annen adresse enn den som er i folkeregistret må du oppgi leveringsadresse. Når varene er pakket og sendt fra oss, vil du motta en faktura fra Klarna på e-post med 14 dagers betalingsfrist.

Ved forsinket eller manglende betaling påløper renter, inkasso- og purregebyr i samsvar med forsinkelsesrenteloven og inkassoloven. Hvis du oppdager feil ved fakturaen, vennligst kontakt Klarna på www.klarna.no eller på tlf 21 01 89 91.

* Ved retur av varer betalt med Klarna faktura kan du enten trekke fra beløpet på varene som du returnerer fra totalbeløpet eller kontakte kundeservice hos Klarna for å utsette forfallsdatoen på fakturaen slik at returen rekker å bli registrert hos oss før fakturaen fra Klarna forfaller. Du vil motta en mail med bekreftelse når returen er registrert.

 

Klarna Konto
Sammen med vår partner Klarna, tilbyr vi også Klarna Konto.

Det betyr:

Du får alltid varen før du betaler
Du kan betale fra kr 95/mnd eller 1/24 av totalbeløpet
Du trenger aldri å gi ut bankkortopplysninger
Alle kjøpene dine samles på en konto og på en faktura
Handle nå - betal i slutten av neste måned -En fakturaavgift på kr 45, uansett antall kjøp
Du kan når som helst betale hele beløpet på en gang
Når du velger å dele opp betalingen på en faktura eller å betale i ditt eget tempo, samles dine kjøp med Klarna på én faktura. En samlet månedsfaktura betyr én betaling, ett KID-nummer og ett administrasjonsgebyr på 45 kr. Du kan også velge å delbetale dine kjøp over 3, 6 eller 12 måneder, direkte i Klarna appen.

Er det første gang du velger å delbetale et kjøp, sender Klarna deg en kontoavtale slik at du kan godkjenne vilkårene for delbetaling. Når du har signert og returnert kontoavtalen, sender Klarna deg månedsfakturaen i slutten av måneden. Forfallsdato vil være i begynnelsen av påfølgende måned. Du kan da velge å betale hele beløpet, eller dele opp beløpet og betale i ditt eget tempo.

*Effektiv rente og total kredittkostnad er beregnet på 12 måneder. Allmenne vilkår finner du på Klarna.

* Ved retur av varer betalt med Klarna konto er det alltid smart å kontakte kundeservice hos Klarna for å utsette forfallsdatoen på fakturaen slik at returen rekker å bli registrert hos oss før fakturaen fra Klarna forfaller. Du vil motta en mail med bekreftelse når returen er registrert.

 

Frakt og leveringstid

Frakt
Hente selv, post i butikk: kr 60,00
Hjemlevering: kr 119,90
Uavhentet pakke: kr 200,-

Leveringstid
Vi pakker pakken så fort vi kan og det tar normal 3-7 dagers leveringstid med Posten, avhengig av hvor i landet du bor. Det kan forekomme lengre leveringstid, max 30 dager, i perioder der Spar Kjøp eller Posten har mye trafikk. Kunden har rett til å heve kjøpet ved forsinket levering.

Posten sender ut en sms dersom vi har ditt mobilnummer og du glemmer å hente bestilt pakke. Dersom du fortsatt ikke henter ut pakken innen oppgitt dato, vil den bli sendt tilbake til oss. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du bli belastet et gebyr på kr 200,- for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken.

Bytte og retur

Kjøp på nett og returner

Hvis varen du kjøpte ikke skulle passe, kan du enkelt returnere den til oss. Fyll ut plukklisten som fulgte med pakken. Husk at merkelappen må sitte på produktet.

Vi ønsker å informere deg om noen endringer som vil påvirke vår bedrift fra og med 1. mai 2023

Fra denne datoen vil vi ikke lenger godta oppkrav som betalingsmåte. Dette betyr at betalinger kan gjøres via Vipps, kort og Klarna. I tillegg vil vi også endre vår praksis for retur av varer. Vi vil ikke lenger tilby bytte ved retur, men du kan sende varen tilbake og få den kreditert. Returskjema følger med i din bestilling og skal fylles ut før den sendes sammen med din retur. Vi krediterer den mottatte varen, og du får da tilsendt en faktura på kr 65,- for returfrakt. Ønsker du ny farge eller størrelse kan du selv bestille dette på vår nettbutikk. Varer kan også byttes i en av våre butikker.

Retur og angrerett.
Du har 14 dagers retur og angrerett på alt som er kjøpt via nettbutikken vår eller via postordre. Retur og angrerett gjelder ikke dersom forseglingen på DVD, lydbøker eller dataspill er brutt, heller ikke ved kjøp av undertøy, badetøy og kosmetikk, med mindre det er feil på varen.

Retur og angreretten gjelder ikke hvis varen ikke kan leveres tilbake i samme stand. Brukte varer anser Spar Kjøp som uselgelige, Spar Kjøp vil betrakte varen med en verdi kr 0,-

Angreretten gjelder kun forbrukerkjøp (ikke til firma). Kunden må sende varen(e) tilbake innen 14 dager etter han angrer.

Slik gjør du:
Angrer du etter at pakken er sendt fra Spar Kjøp og pakken ikke er hentet på utleveringsstedet: Ta kontakt med vårt ordrekontor på telefon nr: 55 52 70 00. Pakken vil automatisk bli sendt tilbake til oss etter 7 dager og vil da bli kreditert og du vil motta en faktura på returportoen. Angrerettskjema må også fylles ut og sendes til oss, hvis det ikke blir gjort vil du motta en faktura på kr 200,- for returutgiftene.
Angrer du etter at pakken er sendt fra Spar Kjøp og hentet: Fyll ut returseddel og legg det sammen med varen(e) og send det til oss innen 14 dager.
Benytt den selvklebende returadresselappen lever pakken på nærmeste postkontor eller post i butikk. Pakker må ikke sendes i oppkrav til oss.
Bruk klistreetiketten som finnes i pakken. Når vi har fått varen tilbake og konstatert at den ikke er skadet, betaler vi i løpet av 14 dager tilbake beløpet du har betalt (inkludert frakt dersom hele ordren er returnert og angrerett skjema fylt ut) Du vil motta en faktura på kr 65,- for returfrakten. Henviser forøvrig til kjøpsloven.

Hvis du benytter deg av angreretten, fyller du ut et angrerettskjema og sender det sammen med varene som skal returneres til oss. Når vi har fått varen tilbake og konstatert at den ikke er skadet, betaler vi i løpet av 14 dager tilbake beløpet du har betalt inkludert frakt dersom hele ordren er returnert. Du vil motta en faktura på kr 65,- hvis du bruker returadresselappen som var med i pakken (returutgiftene må kunden betale). Hvis du betaler med Klarna Faktura, Klarna Konto eller Vipps, godskrives beløpet på din konto. Henviser for øvrig til Kjøpsloven.

 

Reklamasjon

Du har reklamasjonsrett for en skadet eller mangelfull vare, under forutsetning av at varen var mangelfull ved levering. Vi oppfordrer deg til å reklamere så fort feilen eller mangelen oppdages. Ta kontakt med kundeservice på tlf nr 55 52 70 00 eller kunderservice@sparkjop.no innen rimelig tid. Dersom vi godkjenner reklamasjonen, forbeholder vi oss retten til i første rekke å reparere vare, hvis ikke mulig sender vi en ny vare. Skulle varen være utsolgt, betaler vi tilbake kjøpesummen og de fraktutgiftene du har hatt i samband med reklamasjonen. Ved tvister som vi ikke klarer å løse sammen, anbefaler vi at du tar kontakt med Forbrukerrådet. Vi følger alltid Forbrukerrådets anbefalinger.

Tilbakebetaling

Når vi har fått varen tilbake og konstatert at den ikke er skadet, betaler vi i løpet av 14 dager tilbake beløpet du har betalt inkludert frakt dersom hele ordren er returnert. Har du betalt via Klarna Konto eller Klarna Faktura les avsnittet under om tilbakebetaling fra Klarna.

Ønsker du å heve kjøpet grunnet forsinket levering eller ved reklamasjon tilbakebetaler vi innen 14 dager.

Tilbakebetaling fra Klarna
Har du handlet med Klarna konto eller faktura og har betalt for mye, eller av en annen grunn skal få penger tilbake, sender Klarna deg en e-post til adressen du oppga ved kjøpet.
E-posten inneholder mer informasjon og en link til et tilbakebetalingsskjema som skal fylles ut samt et saksnummer. Husk at du må oppgi dette saksnummeret når du sender inn dine opplysninger.

Vær oppmerksom på at Klarna trenger en kvittering som viser din innbetaling dersom beløpet overstiger 30 000 NOK. På kvitteringen må følgende informasjon vises: Dato betalingen ble gjort, kontonummeret som pengene ble betalt fra, beløpet som ble betalt samt hvilket KID-nummer som ble oppgitt. Grunnen til at Klarna trenger en slik kvittering er for å kunne identifisere deg og forsikre at pengene blir tilbakebetalt til rett person.

Det går også helt fint å flytte pengene til en pågående delbetaling eller en faktura hos Klarna. Kontakt Klarna sin kundeservice så hjelper de deg med dette!

Kjøp og retur


Kjøpsbetingelser

Vi ønsker å informere deg om noen endringer som vil påvirke vår bedrift fra og med 1. mai 2023

Fra denne datoen vil vi ikke lenger godta oppkrav som betalingsmåte. Dette betyr at betalinger kan gjøres via Vipps, kort og Klarna. I tillegg vil vi også endre vår praksis for retur av varer. Vi vil ikke lenger tilby bytte ved retur, men du kan sende varen tilbake og få den kreditert. Returskjema følger med i din bestilling og skal fylles ut før den sendes sammen med din retur. Vi krediterer den mottatte varen, og du får da tilsendt en faktura på kr 65,- for returfrakt. Ønsker du ny farge eller størrelse kan du selv bestille dette på vår nettbutikk. 

 

Kjøpsbetingelser gjelder for alt salg i vår nettbutikk. Kjøpsbetingelsene, din bestilling og ordrebekreftelse, utgjør til sammen avtalen mellom deg som kunde og Spar Kjøp.

  • Alle produkter vi selger kan brukes i Norge.
  • Sender kun til Norge
  • * For kunder på Svalbard ta kontakt med kundeservice på tlf 55 52 70 00
  • Fri frakt ved kjøp over kr 999,-
  • Hvis en pakke ikke hentes av kunde vil kunden få tilsendt en faktura på kr 200,- til dekning av våre kostnader.
  • Åpent kjøp i 14 dager
  • Spar Kjøp AS kan ikke inngå avtaler med mindreårige uten foresattes godkjenning. Bindende kjøpsavtaler kan kun inngås med personer over 15 år, kredittkjøp kan kun gjennomføres med personer over 18 år.

Priser og bestilling

Alle priser er inkludert merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før endelig bestilling og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som frakt, mva m.m. Ved ordre på over 999,- betaler du ingen ting i frakt, hvis du ønsker varen levert til din nærmeste post i butikk eller postkontor. Fraktprisen er kr 60,00 per ordre ved henting av pakke på postkontoret på ordrer under kr 999,-. Vi tilbyr også levering på døren, dette koster kr 119,-
Vi sender alle våre pakker med Posten.

Når en bestilling er gjennomført sender vi automatisk en ordrebekreftelse til den mail adressen du oppgav ved bestilling. Dersom du ikke finner denne i din innboks, så vær obs på at noen ganger kan ordrebekreftelsen havne i din søppelpost. Se nøye over ordrebekreftelsen, dersom noe ikke stemmer send oss mail til kundeservice@sparkjop.no.

Betaling

Vi tilbyr deg flere ulike trygge betalingsmåter slik at du selv kan velge det som passer deg best. Velg mellom å betale med Vipps, Visa og Mastercard via Klarna, Klarna Faktura eller Klarna konto. Deretter kan du glede deg til din bestilling blir levert.

 

Klarna Faktura

Med Klarna Faktura kan du enkelt bestille og vente med å betale til du har fått varene.

Med Klarna Faktura kan du:

  • Få varene før du betalerHandle nå - betal om 14 dager
    Du trenger aldri å gi ut bankkortopplysninger
    Velger du å betale med Klarna Faktura eller Klarna Konto foretas det en kredittsjekk på ditt personnummer. Det blir også gjort en kontroll på at personnummer og folkeregistrert adresse stemmer overens med adressen du har oppgitt i nettbutikken. Dette gjøres for å ivareta sikkerheten og autentiseringen av din bestilling. Ønsker du å få bestillingen levert til en annen adresse enn den som er i folkeregistret må du oppgi leveringsadresse. Når varene er pakket og sendt fra oss, vil du motta en faktura fra Klarna på e-post med 14 dagers betalingsfrist.

Ved forsinket eller manglende betaling påløper renter, inkasso- og purregebyr i samsvar med forsinkelsesrenteloven og inkassoloven. Hvis du oppdager feil ved fakturaen, vennligst kontakt Klarna på www.klarna.no eller på tlf 21 01 89 91.

* Ved retur av varer betalt med Klarna faktura kan du enten trekke fra beløpet på varene som du returnerer fra totalbeløpet eller kontakte kundeservice hos Klarna for å utsette forfallsdatoen på fakturaen slik at returen rekker å bli registrert hos oss før fakturaen fra Klarna forfaller. Du vil motta en mail med bekreftelse når returen er registrert.

 

Klarna Konto
Sammen med vår partner Klarna, tilbyr vi også Klarna Konto.

Det betyr:

Du får alltid varen før du betaler
Du kan betale fra kr 95/mnd eller 1/24 av totalbeløpet
Du trenger aldri å gi ut bankkortopplysninger
Alle kjøpene dine samles på en konto og på en faktura
Handle nå - betal i slutten av neste måned -En fakturaavgift på kr 45, uansett antall kjøp
Du kan når som helst betale hele beløpet på en gang
Når du velger å dele opp betalingen på en faktura eller å betale i ditt eget tempo, samles dine kjøp med Klarna på én faktura. En samlet månedsfaktura betyr én betaling, ett KID-nummer og ett administrasjonsgebyr på 45 kr. Du kan også velge å delbetale dine kjøp over 3, 6 eller 12 måneder, direkte i Klarna appen.

Er det første gang du velger å delbetale et kjøp, sender Klarna deg en kontoavtale slik at du kan godkjenne vilkårene for delbetaling. Når du har signert og returnert kontoavtalen, sender Klarna deg månedsfakturaen i slutten av måneden. Forfallsdato vil være i begynnelsen av påfølgende måned. Du kan da velge å betale hele beløpet, eller dele opp beløpet og betale i ditt eget tempo.

*Effektiv rente og total kredittkostnad er beregnet på 12 måneder. Allmenne vilkår finner du på Klarna.

* Ved retur av varer betalt med Klarna konto er det alltid smart å kontakte kundeservice hos Klarna for å utsette forfallsdatoen på fakturaen slik at returen rekker å bli registrert hos oss før fakturaen fra Klarna forfaller. Du vil motta en mail med bekreftelse når returen er registrert.

 

Frakt og leveringstid

Frakt
Hente selv, post i butikk: kr 60,00
Hjemlevering: kr 119,90
Uavhentet pakke: kr 200,-

Leveringstid
Vi pakker pakken så fort vi kan og det tar normal 3-7 dagers leveringstid med Posten, avhengig av hvor i landet du bor. Det kan forekomme lengre leveringstid, max 30 dager, i perioder der Spar Kjøp eller Posten har mye trafikk. Kunden har rett til å heve kjøpet ved forsinket levering.

Posten sender ut en sms dersom vi har ditt mobilnummer og du glemmer å hente bestilt pakke. Dersom du fortsatt ikke henter ut pakken innen oppgitt dato, vil den bli sendt tilbake til oss. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du bli belastet et gebyr på kr 200,- for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken.

Bytte og retur

Kjøp på nett og returner

Hvis varen du kjøpte ikke skulle passe, kan du enkelt returnere den til oss. Fyll ut plukklisten som fulgte med pakken. Husk at merkelappen må sitte på produktet.

Retur og angrerett.
Du har 14 dagers retur og angrerett på alt som er kjøpt via nettbutikken vår eller via postordre. Retur og angrerett gjelder ikke dersom forseglingen på DVD, lydbøker eller dataspill er brutt, heller ikke ved kjøp av undertøy, badetøy og kosmetikk, med mindre det er feil på varen.

Vi ønsker å informere deg om noen endringer som vil påvirke vår bedrift fra og med 1. mai 2023.

Fra denne datoen vil vi ikke lenger godta oppkrav som betalingsmåte. Dette betyr at betalinger kan gjøres via Vipps, kort og Klarna. I tillegg vil vi også endre vår praksis for retur av varer. Vi vil ikke lenger tilby bytte ved retur, men du kan sende varen tilbake og få den kreditert. Returskjema følger med i din bestilling og skal fylles ut før den sendes sammen med din retur. Vi krediterer den mottatte varen, og du får da tilsendt en faktura på kr 65,- for returfrakt. Ønsker du ny farge eller størrelse kan du selv bestille dette på vår nettbutikk. Varer kan også byttes i en av våre butikker.

Retur og angreretten gjelder ikke hvis varen ikke kan leveres tilbake i samme stand. Brukte varer anser Spar Kjøp som uselgelige, Spar Kjøp vil betrakte varen med en verdi kr 0,-

Angreretten gjelder kun forbrukerkjøp (ikke til firma). Kunden må sende varen(e) tilbake innen 14 dager etter han angrer.

Slik gjør du:
Angrer du etter at pakken er sendt fra Spar Kjøp og pakken ikke er hentet på utleveringsstedet: Ta kontakt med vårt ordrekontor på telefon nr: 55 52 70 00. Pakken vil automatisk bli sendt tilbake til oss etter 7 dager og vil da bli kreditert og du vil motta en faktura på returportoen. Angrerettskjema må også fylles ut og sendes til oss, hvis det ikke blir gjort vil du motta en faktura på kr 200,- for returutgiftene.
Angrer du etter at pakken er sendt fra Spar Kjøp og hentet: Fyll ut returseddel og legg det sammen med varen(e) og send det til oss innen 14 dager.
Benytt den selvklebende returadresselappen lever pakken på nærmeste postkontor eller post i butikk. Pakker må ikke sendes i oppkrav til oss.
Bruk klistreetiketten som finnes i pakken. Når vi har fått varen tilbake og konstatert at den ikke er skadet, betaler vi i løpet av 14 dager tilbake beløpet du har betalt (inkludert frakt dersom hele ordren er returnert og angrerett skjema fylt ut) Du vil motta en faktura på kr 65,- for returfrakten. Henviser forøvrig til kjøpsloven.

Hvis du benytter deg av angreretten, fyller du ut et angrerettskjema og sender det sammen med varene som skal returneres til oss. Når vi har fått varen tilbake og konstatert at den ikke er skadet, betaler vi i løpet av 14 dager tilbake beløpet du har betalt inkludert frakt dersom hele ordren er returnert. Du vil motta en faktura på kr 65,- hvis du bruker returadresselappen som var med i pakken (returutgiftene må kunden betale). Hvis du betaler med Klarna Faktura, Klarna Konto eller Vipps, godskrives beløpet på din konto. Henviser for øvrig til Kjøpsloven.

 

Reklamasjon

Du har reklamasjonsrett for en skadet eller mangelfull vare, under forutsetning av at varen var mangelfull ved levering. Vi oppfordrer deg til å reklamere så fort feilen eller mangelen oppdages. Ta kontakt med kudeservice på tlf nr 55 52 70 00 eller kunderservice@sparkjop.no innen rimelig tid. Dersom vi godkjenner reklamasjonen, forbeholder vi oss retten til i første rekke å reparere vare, hvis ikke mulig sender vi en ny vare. Skulle varen være utsolgt, betaler vi tilbake kjøpesummen og de fraktutgiftene du har hatt i samband med reklamasjonen. Ved tvister som vi ikke klarer å løse sammen, anbefaler vi at du tar kontakt med Forbrukerrådet. Vi følger alltid Forbrukerrådets anbefalinger.

Tilbakebetaling

Når vi har fått varen tilbake og konstatert at den ikke er skadet, betaler vi i løpet av 14 dager tilbake beløpet du har betalt inkludert frakt dersom hele ordren er returnert. Har du betalt via Klarna Konto eller Klarna Faktura les avsnittet under om tilbakebetaling fra Klarna.

Ønsker du å heve kjøpet grunnet forsinket levering eller ved reklamasjon tilbakebetaler vi innen 14 dager.

Tilbakebetaling fra Klarna
Har du handlet med Klarna konto eller faktura og har betalt for mye, eller av en annen grunn skal få penger tilbake, sender Klarna deg en e-post til adressen du oppga ved kjøpet.
E-posten inneholder mer informasjon og en link til et tilbakebetalingsskjema som skal fylles ut samt et saksnummer. Husk at du må oppgi dette saksnummeret når du sender inn dine opplysninger.

Vær oppmerksom på at Klarna trenger en kvittering som viser din innbetaling dersom beløpet overstiger 30 000 NOK. På kvitteringen må følgende informasjon vises: Dato betalingen ble gjort, kontonummeret som pengene ble betalt fra, beløpet som ble betalt samt hvilket KID-nummer som ble oppgitt. Grunnen til at Klarna trenger en slik kvittering er for å kunne identifisere deg og forsikre at pengene blir tilbakebetalt til rett person.

Det går også helt fint å flytte pengene til en pågående delbetaling eller en faktura hos Klarna. Kontakt Klarna sin kundeservice så hjelper de deg med dette!